حمایت گسترده مقاومت فلسطین از ایران در پی اقدام نظامی صهیونیستی

حمایت گسترده مقاومت فلسطین از ایران در پی اقدام نظامی صهیونیستی

مقاومت فلسطین با محکومیت شدید حمله صهیونیستی به ایران و تمجید از دفاع هوایی موفق ایران، این اقدام را نشانه‌ای از شکست و ترس رژیم صهیونیستی دانست و بر همبستگی با ایران تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، کمیته‌های مقاومت فلسطین طی بیانیه‌ای تجاوز رژیم صهیونیستی به ایران را محکوم کرده و قدرت دفاع هوایی ایران را ستایش کرد.

در بیانیه این کمیته‌ها آمده است: «ما با شدیدترین عبارات، تجاوز صهیونیستی به برادران خود در جمهوری اسلامی ایران را محکوم می‌کنیم و همبستگی کامل خود را با آنها در برابر این تجاوز صهیو-آمریکایی اعلام می‌داریم».

این کمیته‌ها از قدرت دفاع هوایی ایران ستایش کرده و گفتند: «موفقیت درخشان دفاع هوایی ایران را در مقابله با هواپیماها و موشک‌های صهیونیستی و حفظ منابع ایران و ناکام گذاشتن اهداف و توطئه‌های دشمن صهیونیستی تبریک می‌گوئیم».

در ادامه بیانیه به شکست رژیم صهیونیستی اشاره شده و عنوان شده است «این حمله ناکام صهیونیستی ناتوانی و تردید رژیم صهیونیستی را برای مواجهه با ایران پس از عملیات‌های وعده صادق آشکار می‌کند و نشان از ترس، سردرگمی و از دست دادن توازن بازدارندگی این رژیم دارد که از زمان تشکیلش به آن می‌بالید».

این کمیته‌ها افزودند: «شکست بزرگ این تجاوز صهیونیستی در دست‌یابی به اهدافش، علی‌رغم تلاش‌های گسترده اطلاعاتی و حمایت نامحدود دشمنان امت در دولت آمریکا، غرب ظالم و برخی کشورهای سازشکار، سرآغازی برای پایان سیطره و برتری رژیم صهیونیستی در تمامی عرصه‌ها خواهد بود».

در پایان این کمیته‌ها ضمن قدردانی از حمایت ایران از مقاومت اعلام کردند «ما به جمهوری اسلامی ایران، رهبری، دولت و ملت این کشور که به خاطر مواضع اصیل خود در حمایت از ملت ما، مقاومت ما، محور مقاومت و تمامی مظلومانی که تحت ستم صهیو-آمریکایی قرار دارند، هزینه می‌پردازند، درود می‌فرستیم».

کد خبر 6268770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha